Monday, October 25, 2010

Exclusive from Magasin!

//Emtie logged' ind og drikker Isthe':

Var henne ved Magasin i dag for at undersøge om JB's kollektion ville komme til Danmark, og da jeg nævnte hans navn blev ekspedienten "paf", og spurgte mig om det ikke var "Den-feminine-dreng-der-sang-om-babyer"?, Jojo .-- det ham ! :D, men hun havde desværre ikke hørt noget om det, så det er ikke sikkert, men jeg tvivler på at der igen er så mange JB fans at satse på i lille DK', :/

Men jeg kunne dog glæde mig over en anden nyhed! Vores lille Miss Candy'California, Katy Perry for O.P.I' Collection kommer til Danmark, selvom det er lidt sent, fordi det er en sommerkollektion med masser af glimmer og farver... men hvad så ! I det mindste er der nyt.... i DK....Hahahah ! :D
Btw. Tjek OPI's hjemmeside her, hvor de også har en "Try This On" app, som man også kan downloade til sin smartphone. Det er sådan at du kan prøve de forskellige neglelakker på en virtuel hånd. Det minder lidt om de der Barbiespil/neglesalonspil, hvor man skal lakere negle på en dukkehånd osv., men det skal da prøves og så kan du indtille sådan, så hudtonen på hånden nogenlunde kan matche til din egen' ;).

 

Okay'. Der var faktisk noget meget federe, jeg vil fortælle om!! Det er gammelt i Sverige, men Danmark er nu engang enormt langsom, når det gælder nye varer -.- O.P.I har lavet det, men svenske IsaDora har det samme koncept og så er det billigere! (^o^)

Det er neglelak der krakelerer !!

Okay.. jeg ved det godt ... Det lyder sjovt', men der ser altså fedt ud !, og jeg ved, at dette bliver en succes i forhold til Loreal's kiksede magnet neglelak! -.- 

Du skal lægge en grund farve først og derefter pensle en ny farve oven på, og efter kort tid.. WUPTI! så kommer den krakelerede effekt frem ;)
Desværre sælges de ikke i Danmark, men kun i de svenske drugstores og H&M i Sverige. :(
___ Tjek DET alligevel !IsaDora graftti nails - Hjemmesiden står på svensk', så Googletranslate Toolbar ville være en god ting at have ;)

Så jeg må nøjes med at købe det, når jeg engang kommer derover igen ;], Eller så til alternativet MINX

___Det hotteste er folienegle - enten i guld eller sølv. De er lette at lægge på, de holder længere, for de skal ikke tørre, og såde klatter ikke - og de skaller heller ikke af!


Folienegle fra Nail Rock i guld eller sølv til ca. 56 kr + forsendelse på asos.com




Enjoy!
Emtie//