Saturday, November 20, 2010

Let's go2CPH4free&watchHP, + truth about H&M+Larvin

Heeeey sup?,

Emtie er i kbh i lørdan og søndag' bare for at få brugt den gratis sviptursbillet+ 5 timers frit internet.^^;

Vi tog ud og købte en flaske ARIZONA TEA inden vi gik ned perronen, og det er seriøst det bedste the på flaske (som ikke er nestea-icetea) ;I, men jeg bliver helt trist, for jeg kender det fra USA, og savner min kusine derfra. Det nyt og det skal prøves. Greentea er god, så jeg prøvede Blueberry og den er simpelthen
d e l i c i o u s !
Så der blev propfyldt i østerportstoget og der blev endda koblet en eksta vognToget var en time forsinket, og da det endelig nådede ind til OBC, gik den ned med teknisk fejl.  på. Juliet og jeg havde slet ikke købt pladsbilletter, men heldigvis var der ingen der gjorde krav på pladserne, så derfor sad jeg og spillede Tetris hele turen' og så er der sne på Sjælland ;) ___ rigtigt skulle Dennis med, men mor troede at det ville blive for koldt og at det ville sne i kbh, men der er intet sne i hovedstadsområdet... kun mellem Korsør og Roskilde'.

Da vi endelig nådede til Tårnby', tog vi hjem, lavede frugtsalet med chokolade og bestilte billetter til den næste Harry Potter forstilling i CINEMAXX i FISKETORVET, og det var endda sal 1 !' Seriøst ! filmen var rigtig god, og så var den endda sjov'! :O__ hele salen grinede det meste af tiden og nu glæder jeg mig bare til 2. del kommer i biografen omkring sommer 2011.

Vi tog også en tur i fisketorvet og jeg fik købt en mega fed øjenskygge fra Gosh.. Men ej ... Jeg skal spare ....  såå jeg købte shampoo, balsam og en julegave til min veninde' ;) ___ okay... har seriøst brugt for mange penge .... er jeg gal ?!!.... DAMN



BTW::: Larvin kollektionen som rammer H&M d. 23... Tja .,.. dear folks ... Sverige er jo H&M'country, så derfor har de kollektionen ude først, også selvom der står på nettet at den først kommer den 23 i sverige, men det passer ikke, for min kusine Chau', har været ude for at se den. Så jer der ikke gider at vente til tirsdag.,.. TAG TIL MALMÖ! :D

Juliet reklamere ;)
´SNE?