Thursday, November 4, 2010

Letter/vocabulary - Game

///EMTIE

Okaaay' stenede lidt, så lavede en bogstavleg og landede på P. Så nu skal jeg finde ud af, hvad jeg kan skrive med "P". Min lillesøster fandt på, at at jeg skulle skrive et digt om kærlighed, så det gør jeg da bare for hendes skyld'. Enjoy ;) btw. skulle skrive alt ned, jeg kunne på 5 min, men fik lov til at rette i det. Det er bare noget hurtigt og det der strejfede mig, blev skrevet ind . Intet dybt og ingen tanker er gemt i det',. Det bare en masse ord' . heheh, ;)
___ men dog... meningen i det passer' med virkeligheden',


__________________________________________________________________











The letter: P... about love


   You start with being my delighted Passion,
then you're my secret Pleasure,
and by time you turn out to be my life's Purpose

___  In the end... You're remain my hearts Pain.













...