Friday, November 12, 2010

WhattheFriday ?'

Emtie// ---klik for at se en dum video' ^^


Seriøst det er en steneren fredag'... havde glædet mig hele dagen til at se min kusine, men så aflyste hun planerne uden at fortælle mig det mindste.. -.-
Naarh .. men så får hun ikke sin fødselsdagsgave :b





Men ellers har jeg brugt aftenenen på at slappe af... jeg orker ikke mine lektier, men jeg skal have dem lavet så jeg ikke bliver overbelastet, når jeg går AT-ugen i møde.... omg... somebody...!!

De små fik mig til at spille sådan et spil på  nick.dk, altså det var en konkurrence'... Jeg vandt og lå nr. 1 på topscoren, men har lige tjekket igen og ligger som nr. 2 :(', men jeg orker det ikke lige nu, så jeg venter til seneremed at prøve at blive nummer 1 igen ;). Altså præmien er en kuffet med en masse Bakugan legetøj, og det fortjener mine små søskende i den grad ;]'








ARGHHH'... minder mig så lige om jul.... D-DAG.. Sorry' ikke for at være pessimist, negativ, egoistisk eller en lyseslukker, men det er den tid jeg hader mest... hvorfor ? ... jul er ikke længere en "hyggelig højtid" ,... nej.. det er et gaveræs. Materialistisk .... Altså jul handlede om at "give", men nu hedder det " I WANT"...
i det mindste får jeg ikke længere gave fra mine forældre, for jeg syntes også, at jeg er for gammel til det' ;)

___ Men jeg hár dog lavet en ønskeliste... og der står kun én ting...

INGEN-TING*^o^;




Emtinism out