Friday, December 3, 2010

Craazy friday'

Emtienism blogger://

_Var sammen med Baaby, Dzu og Namek i byen, hvor vi ledte efter julegaver, men desværre vi fandt intet.
Jeg har heldigvis købt gave til Baaby, men hun kan stadig ikke finde noget til mig, men har aftalt med hende at hun bare skal bestille noget clinique over nettet sammen med mig, så hun også ved, hvad det egentlig er hun giver mig i julegave. heheh :b
Fik spist pizzaslice på PEACH PIT, bagefter tog vi hen og ventede på Baaby's mor, men strømmen gik i hele midtbyen, så trafiklysene virkede ikke. omg... vi var konstant tæt på at blive kørt ned... -.-
Tilsidst endte vi en mørk gyde og lavede skøre lege, bare for at holde på varmen, for det har virkelig været koldt :(

Tog bussen hjem efter, da de andre blev hentet, men bussen var stuck et random sted, så jeg kom hjem... 1½ time senere end jeg skulle ... OMGH"#¤% -.-
Da jeg kom hjem, havde jeg nogle Toms Åkander tilbage, så jeg lavede mig en Milkshake med kaffe, mint, isterninger og noget baileys.. mhh' det varmer godt efter en lang dag ;). Er noget så glad for at jeg fik mit NV aflevert til tiden, men så er der også andre lektier på listen, jeg  skal i gang med i løbet af den her weekend :D'

btw... DEAR MOM!, never buy me a winter coat 2 sizes too big .... AGAIN !! -.-