Wednesday, December 22, 2010

M.I.B - Christmas shopping

Emtie//: Prrrhhhhuu. OMG Baaby, jeg er forpustet!! - jeg føler mig fed nu...
Baaby//: Emtie skat' Du har kun gået 10 skridt...


Emtie blogger i dagens anledning og det kommer til at blive et langt et:

MISSION IMPOSSIBLE - "  Success".



Heeej DÅR!!, ____ SHIT DET ER DEN 23. I MORGEN !!, EN ELLER ANDEN
- BEGRAV MIG!!@%

Baaby og jeg har været i Rosengårdcenteret for at købe julegaver i dag. Normalt gør jeg det med  in mor, men hun havde alt for travlt og sendte mig af sted alene, så jeg ringede til Baaby og inviterede hende med. Desværre er jeg så let at narre, fordi jeg gik med til en aftale med min mor om, at jeg ville tage mig af julegaverne til de mindste i familien = ca. 5 - 10 år og at hun så skulle købe til de ældste. Da jeg så gik i gang i den første butik, opdagede jeg, at jeg skulle købe gaver til 8 små rollinger, og fordi jeg ikke ved, hvilken størrelse de bruger i tøj, blev jeg desperat nød til at ringe til alle mine onkler og tanter. Efter at have grebet fat i en hel masse, fik jeg lov til at låne et stativ (som man hænger tøj op på, når man ikke vil have det, sådan så medarbejderne løbende kan rydde det og sætte det på plads), sådan så jeg kunne hænge det hele op(skåne min arm for mere last) og få et ordentligt overblik over, hvad jeg skulle købe og om jeg havde fundet noget til alle. Uheldigt nok... så misforstod alle damerne det, greb fat og stak af med mine fund... altså.. jeg skulle løbe efter den ene og den anden dame, for at få tøjet tilbage !!, De fattede vist ikke at det hele var mit.. -.-
Endelig blev jeg færdig med at lede... efter 4 timer i H&M... så var jeg også godt nok træt.. Men da jeg skulle betale,.... ringede min mor og huskede mig på at betale det hele i små bidder, da der skulle være én bon pr. person/gavemodtagere. Men men men... stakkels ekspedient.. mit klubkort var gået i stykker, så derfor blev hun nød til at taste det ind, hver eneste gang.... i alt... 6 gange.
Jeg undskyldte også bare 500 gange !' for det var virkelig ledt af mig.. 


Efter gik jeg i BR for at lede efter noget legetøj, men kom til at vælte med mine GIGA poser, en stabel legetøjshunde, som begyndte at gø hysterisk ... OMG!!, heldigvis kom 3 ældre damer mig til undsætning og hjalp mig med at stable det hele på plads igen. Efter 2 timer med at ligene et omvandrende cirkus, blev jeg færdig i BR og satte mig ud på - min tilligere dansklærers ynglings "plads" i centeret. En bænk i GUL GADE. - Til jer der ikke forstår det, så er det et metafor, som jeg nok skal forklare en anden gang ;).

Så ventede jeg bare på Baaby og da hun kom, gik vi hen til Kvickly for at hente en indkøbsvogn... SERIØST, min arm var altså bare blevet lam af at bære rundt på de poser!!! Så gik vi rundt og vi følte begge at vi var blevet 20 år ældre,,, Tja.. Det er ikke helt normalt for os at gå rundt med en indkøbsvogn, medmindre det er med vores mødre. Tjaaa... så vi gik rundt med en indkøbsvogn i diverse skobutikker, "modetøjs"butikker og endte med at stille den henne ved Jensens, mens vi fik os en frokost bøf. Vi var lidt usikre på at efterlade vognen, så vi tog alle vores ting med ind i restauranten og lagde det i en bunke ved siden af vores bord.


                                                   Video fra Deres, hvor vi prøver huer'. XD





Vi hyggede os med at snakke om en hel masse, for i ugerne op til julen, har vi begge haft det travlt. Også selvom vi går på samme skole, så ser vi ikke hinanden så tit... :(
Baaby's bøf skulle være medium... men de havde givet hende noget det nærmest var råt... så derfor fik vi dem til at stege den lidt mere, og som undskyldning fik hun ekstra kartofler, som vi delte' :D
Efter maden delte vi en omgang belgiske vafler med softice.. Uhmmm <3 .. + en kop the!
Da vi så blev færdig, og gik ud med vores ting... fandt vi ud af at en eller anden havde stjålet vores vogn.. Tja.. personalet tilbød mig at betale erstatning, da de aldrig havde oplevet at sådan noget skulle ske, men jeg takkede bare ned... hvorfor gjorde jeg dog også det ?? nej hvor er jeg dum -.-

Nå men da vi kom hen til banegården skulle Baaby med bussen, og jeg skulle vente 8 min på min... jeg endte med at vente 45 min ... på at en helt anden bus skulle komme, men så endte jeg med at tage en regional bus i stedet for en bybus. Da jeg trykkede stop, stoppede den først da jeg jeg råbte at buschaufføren var kørt forbi stoppestedet, så derfor skulle jeg gå 50 meter mere.. Men fordi den stopper ved et sted uden fortov, pga. vejarbejde, gik jeg ude ude på vejen, men så kom der en lastbil, og en mand der gik bag mig, skubbede mig ind til siden i en stor bunke sne.. Yaaay .... Jeg blev reddet fra at blive kørt ned, men blev våd i stedet' XD
Da jeg gik ned af en bakke, skulle jeg krydse vejen for at komme på den anden side og op på fortorvet, men fordi vejen i mellem var rigtig glat at gå på, gik jeg langsomt, men fordi jeg fik overbalance (pga. mine indkøbsposer), var jeg lige ved at falde forover. Heldigvis skete det ikke, men en mand bag mig sagde:"pas på", og lige i det øjeblik... faldt han selv på røven og gled ned af bakken og hen på den anden side af fortovet... hahhahahahah !!! skæbnens ironi!! eller bare hurtig transportmetode' XD


Well... det var min dag i dag. Spændende ikke ?... NARH ! -
- Heldigvis er julen(den tid jeg hader mest, pga. gaveindkøb, frustrationer osv.) snart overstået og så kommer min yngling tid.. The Season of Fireworks.








EMIBY OUT!//: