Saturday, January 8, 2011

Christmas presents.

 

 

Sorry.. Her på det seneste har jeg haft lidt travlt til at kunne lave et ordentligt blogindlæg, men så fik min lillesøster den ide at jeg bare kunne lave et indlæg om de gaver jeg fik her til jul'. … men det bare det… hvor skal vi starte ?
- kom vi tager dem I rækkefølge..…XD

 

Fra min onkel fik jeg et sæt løbetøj, som jeg er vildt glad for’. Du ved’, - det giver et kickstart på en bedre og sundere start på det nye år’- desværre har jeg ikke lige fået taget et billede af det, men jeg kan da fortælle, at det er gråt og med limegrønne striber og det er utrolig behageligt at have på. Det bedste er, at det er lange bukser. Sjovt nok’ er jeg ikke vild med at dyrke motion I shorts, fordi jeg har grimme og meget tørre ben’ hahahhaha, XD

 

pics 005

Skoene og brochen med mit navn, som er håndlavet, har jeg fået af min søde svenske kusine Chau!’ TAKKK!!! <3

 

 

billeder 152

 

 

Den her pung er fra DKNY, som jeg har fået af min skønne onkel, tante og min søde lille kusine Quyen. Jeg er rigtig glad for den, og den er bare lækker ! Smiley med åben mund

 

pics 007



Hahahahaha’, jeg ved det er sjovt, men den her pung fik jeg af min kusine Anh Thu’, og jeg er ellevild med den’.Den har en masse plads og det er lige det jeg har brug for så det her en af mine julegave farvoritter’ med garanti!

 



Den her halskæde er fra mine kusiner Anh, Vi og Lanchi, den er faktisk ret sød og større end den her ud på billedet’^^;

 

 

 

pics 015

 

Min klasse havde aftalt at lege “nisser” I december måned, så det her er en gave fra min nisse’ Alexander’.
Sidste dag, kom han for sent I skole, men det var ikke bare sådan “lidt”. Han mødte op med bamsen, 20 min før vi fik fri fra skole og spurgte, om vi havde afsløret nisser… Tja.. Too late’ XD, men jeg fik den stadig!! Smiley med åben mund
  DEN ER SÅÅ NUSER !!! <3

 

 

 

 

 

Sidst men ikke mindst…

Hvad fik jeg af mine forældre og Baaby ?..

HAHAHAHA !! For en gangs skyld, havde min mor spurgt, hvad jeg ønskede mig til jul. Jeg havde sagt til begge mine forældre at jeg ikke ville have julegave’, for det er for dyrt og jeg har ikke noget I mod at min julegave skulle spares væk. Netop I år insistede min mor på det og sagde til mig, jeg ikke skulle sige sådan noget… ehhh.. Jeg “plejer” ikke at få julegave af dem’, så jeg er vant til det Smiley, der blinker. Men mor havde en mobil I kikkerten, og det var faktisk fint med mig’. Jeg kan stadig lide min nuværende’ men en ny ville ikke gør skade’ XD.

… Det komiske er bare at der lå en bærbar til mig I stedet  .. hahahahah !!!

 

Apropro Baaby.. I al den travle juletid, var det svært for hende at finde noget til mig, fordi hun skulle købe gaver til de allermindste I familien og det var faktisk nok til at kunne fylde en indkøbsvogn..(altså det gjorde mine juleindkøb’ XD)
Så vi alftalte, at jeg bare skal finde noget, jeg vil have, som hun betaler for^^; … Men det bliver om lang tid ‘ for jeg har alt… for nu … hehhehehe Smiley, der blinker