Friday, January 21, 2011

Lottery’


Woooohhuuuuu’ . I feel good ! ‘’

-  Dagen startede fint’, jeg havde en times idræt, fik fri resten af timen, fordi jeg skulle til orrienteringsmøde ^^, Jeg har meldt mig til at være med til at hjælpe, når min skole holder åbent hus for 9./10. klasser den 1. februar Smiley, der blinker
Bagefter var der matematik og fransk’ og så var skoledagen ellers slut, men fedt nok var der fredags café efter, som 2.F stod for denne gang. Temaet var “Harry on holiday”. Altså det var et mix imellem Harry Potter og Baywatch . AHhahahhahah !! ^^*
a
Man kunne købe mad og øl og så var der konkurrencer – WOHOOO (for mit vedkomne’ XD)

Der var HP&Baywatch quiz’ men ingen fra min klasse meldte sig, men sjovt nok kunne vi have vundet, fordi vi kunne alle svarene… øv bøv -.-
Der var også limbo konkurrence, men det duer jeg ikke til, for jeg er på ingen måder smidig. Jeg er mere … en pind.., eller et træ … XD
- Mann’… Savner pludselig Baaby’. Hun kunne have vundet for hun er … OMG!’ det kan ikke beskrives, hvor flexibel hun er’. Da vi var mindre vandt hun altid limbo konkurrencerne og delte altid præmnien med mig,  for som regel var det en æske chokolade ! Smiley med åben mund

Den her gang var præmien et gavekort til McD’, + andre ting … Danm’… Baaby ville have elsket det …

Well well… Jeg deltog så I noget, der passede mig lidt bedre. Intet fysisk eller psykisk krævende … Bingo/lotto. HAHAHAHA !!!’ Jeg købte 9 lodsedler for 15 kr dvs. 5 kr for 3 stk. De havde delt det op I 2 omgange med en “drikkepause I mellem” Smiley

Heldigt nok vandt jeg én gang i første runde og jeg fik en sølv halskæde, som er formet som sløjfe. Den er rigtig sød ^^!!

IMG_1298


Jeg tænkte, at det var det’, og ville egentlig gerne hjem, men blev lidt længere for hyggens skyld, og da 2. omgang begyndte vandt jeg endnu en præmie! Jeg fik en mobiltaske – som jeg har givet til min lillesøter og heldigvis er hun glad for den Smiley med åben mund og så fik jeg også en mineral deodorant, som jeg gav til min
vennde Fie, fordi siden jeg er parfume allergiker’,  ville jeg  aldrig komme til at bruge den alligevel Smiley, der blinker

IMG_1297



 


Sjovt nok kom jeg lige ned til bordet med den, før jeg skulle løbe op for at hente endnu en præmie. Jeg fik en sort lak cluth’ Hiihiihihi Niiice Smiley, der blinker
IMG_1296



Desværre vandt min veninde Nadia ikke en eneste gang, og da de sagde at den næste præmie ville være en toast, blev hun sulten, og så var der kage og den vandt en anden også. Så for at muntre hende op, sagde jeg til hende, at hvis jeg vandt en kage’, ville hun få den ^^…. 20 sek senere blev mit nummer råbt op og jeg spææææænede op for at hente præmien, som tilfældigvis nok var en ÆBLE`KAGE !!!! woohoooo’ Og så en fra bageren !!!! ^^;
Jeg løb tilbage med denog hun var rigtig glad. Pigerne og jeg delte den og nøøøjj hvor var den LÆKKER !!!!!


Untitled


Det mest sjove var, at jeg hele tiden skulle op til gave bordet! Smiley med åben mund
Første gang sagde de  bare tillykke.
2. gang sagde de “ wow, 2 gange I træk? tillykke!”
3. gang : Har du ikke lige været her?
4. gang: sagde de I microfonen at det kunne betale sig at købe en masse lod, fordi “den her pi
ge” har vundet 4 gange! HAHAHAHAHAAH !!! XD



Tja, 9 lod og 4 præmier…
Jeg var svineheldig! ^^
og så har jeg vundet 2 konkurrencer i den her uge...