Friday, January 7, 2011

Me, Moi & My ASS!


Emtie//:… har smerter I sin…

HAHAHAHA !’ Jeg ved det er starten på endnu et latterligt emtienistisk indlæg, men har enhver person ikke noget ved dem selv de er utilfredse med??, Hvis jeg havde længere ben, ville jeg ikke have noget imod min gigantiske, overflødige“anderumpe", men desværre er jeg kun 156 cm høj og mine ben er alt for korte. unfair !
Idag havde jeg idræt, og vi havde en sidste omgang springgymnastik, inden vi skulle starte på noget nyt. Det var faktisk sjovt - ærligt så hader jeg al form for idræt - og før det, havde vi parkour som jeg nu er ellevild med’. XD

I dag startede vi det med det typiske rutinemæssige = opvarmning, udstrækning og så skulle vi lave kolbøtter på forskellige højder. Vi startede med at lave normale kolbøtter og efterhånden, skulle vi stable en ekstra måtte ovenpå, sådan så det blev højere. Det gik virkelig skidt I starten, men efterhånden blev jeg bedre til det.
MEN NØJ HVOR BLEV JEG RUNDTOSSET –.-'


Vi satte to måtter sammen og lagde en skumgummiblok oven på, og da jeg slog en kolbøtte på den..tja.. guess what ? … da jeg landede på den anden side, sad jeg fast med mine ben, I det mellemrum der er mellem madraserne under blokken, fordi madraserne hele tiden rykkede sig… damn,…
     -               Desværre så Søren, fra min klasse, mig ikke og jeg nåede ikke at komme væk, så jeg fik et ordenligt kick I skulderen og sjovt nok sparker drenge  UTROLIG HÅRDT !!!!!!  - bare så I ved det!!
Så nu har jeg souvenir I form af et lilla mærke - hahahahaha’ XD



Til sidst skulle vi slutte af med at springe buk…
Min tanke: “ahahhaha du joker med mig… ikke ??”
- Det gik godt og vi skulle slutte af med, at vi blev delt op I hold og skulle springe over den så mange gange, vi kunne på et minut. Bukken blev sat op med et springbræt, man kunne bruge, når man skulle sætte af. Det var sjovt og gik rigtig hurtigt, men fordi drengene har så lange ben… og når de sætter af… skubber de spring brættet en del væk fra bukken…
  -  Første gang kom jeg over. Trejde gang landede jeg på kanten og 5. gang slog jeg min røv fordi jeg skulle springe længere, men så langt kunne jeg slet ikke, så jeg landede på kanten og slog min anderumpe…. rigtig hårdt… Så I hele næste modul, sad jeg skævt på min ene balle …  Jeg er stadig øm og det er svært at blogge, hvsi man ikke kan sidde … T___T


Det var min fredag … and what about you ??


pics 042