Sunday, January 9, 2011

One Coat’ - two coats

 

Emtie//:

Well well well’, . Til jer der kan huske min alt for store sandfarvede millitæragtige frakke, som jeg ville aflevere tilbage, så tog jeg hen H&M og byttede den til penge. MEN!  - Jeg  fandt nøjagtig den samme frakke, men bare I min størrelse’!!!, Du kan tro jeg blev glad og købte den med det samme’. MEN.. (Igen ?)…
På vej ud af buttikken fandt jeg en anden frakke… og den blev jeg også nød til at eje, så jeg smuttede tilbage og betalte for den.
Da jeg mødtes med mine forældre, kiggede de bar ekstremt dumt på mig, for hvad skulle jeg dog med 2 nye frakker ??
Jeg insistede på at beholde dem begge og fik heldigvis lov’.

Så nu er jeg en lykkelig ejer af 2 herlige frakker !!
Den ene er millitær og den anden strammer I taljen og minder om en “slå om”-kjole
- Gotta love them!! Æh-bæh

 

 

pics 112pics 114