Thursday, January 13, 2011

Talk ‘bout luck huh ?


Tjekkede min mail for lidt siden og opdagede at der var en meget sjov mail I min spambox’. Tjekkede den alligevel for det skader jo ikke, men sjovt nok var det en “takke mail” fra Clinique .
Sidst da jeg købte noget fra Clinique I Magasin, blev jeg rådet til at melde mig ind I deres kundeklub. Jeg meldte mig ind på stedet, fordi jeg er storfan af mærket, men det var nu for over en måned siden at det skete. Skulle bare fortælle om, hvorfor jeg kunne lide mærket, mine ynglingsprodukter og hvad de kunne gøre bedre og så fik jeg en prøve på
Clinique Repairwear Laser Focus Wrinkle & UV Damage Corrector, men som jeg allerede havde fået en prøvet I en periode, men så skulle jeg bare fortælle min mening om produktet.
Easy!'.Smiley



-  Jeg vidste bare ikke at jeg ville få en mascara for det ! Overrasket smiley
så nu glæder jeg mig bare til at den kommer Smiley, der blinker






Btw. min første konkurrence i 2011', så det nye år ser lovende ud for mig! XD
indtil videre -.-




 winner