Friday, March 25, 2011

Where's Wally?

Dagen I dag var rigtig god! Jeg har haft en rigtig let uge fordi jeg enten har skulle møde sent eller fået tdligt fri fra skole I hele ugen Smiley med åben mund. Idag fik jeg et matematik modul aflyst dvs. jeg kun havde time til klokken 11.30, hvor det første modul var idræt. Vi skulle danse russisk folkedans, og jeg fik trænet mine lattermusker en del ^^. Efter fransk, tog jeg I byen for at mødes med min mor. Hun ville give mig en ny mobil…. men det koster så meget…. + det er hende der har fødselsdag på mandag…. ARGH!!!!!! Ville give hende et skoskab… men ét er ikke nok…. 4 er passende Æh-bæh. + hun har lige købt et nyt par idag –.-“. hahaha. Fulgte hende hen til bussen og så skulle jeg tilbage til skolen, fordi jeg skulle til Fredags café med “Find Holger” som tema, med mine klassekammerater. Rigtig hyggeligt. Masser af mad og kager. Lodtræknings konkurrence igen… jajajajaja …. Jeg vandt overraskende nok…igen …

Denne gang vandt jeg en sleeve til min bærbar fra Bjørn Borg. 2503201114225032011141

Og senere to små, gule lysestager fra Esprit, som jeg har givet til min lillesøster… intet billede desværre. :/

 

Senere var der limbo.Så fik Baaby fri(hun havde 4 moduler).. og jeg fik hende overtalt til at deltage.( mere afpresning.. fordi jeg havde været nede I byen for at købe slik og mad til hende. hehehe – invistering). Mega fedt at se hende I gang igen !. Vi brugte tiden på mens hun stod I kø på at skændes om præmierne… Så skør som Baaby er… ville hun gå efter 2. pladsen… som var et gavekort til macdonald… men da hun hørte om 3.pladsen blev hun ellevild….3. præmien var et penalhus… og hun sagde at hun manglede ét… OMG !!!!! Jeg skreg, at hun skulle gå efter første pladsen og vi skændtes som et gammelt ægtepar I Ikea. Hahahha! XD

25032011139

Videoen her fortæller hvordan det endte ^^.

 

.25032011140

Bagefter tog jeg hjem med min cykel og foran Humac shoppen, så jeg min onkel I en 15 m kø foran butikken. Jeg blev stående for at holde ham lidt I selskab, fordi han skulle vente på at få købt en Ipad 2, som udkom til butikkerne idag. Efter en time kom vi ind… Jeg nåede at videoblogge med den nye ipad I ca. 15 sek. og så var det UD, for ellers kunne andre ikke komme ind… Det samme antal kunder der kom ind I butikken, var det samme antal der skulle ud.

 

 

 

Da jeg kom hjem havde min mor købt “leverpostej for vegatarer”… Jeg tror på ingen måder på at det findes, og på glasset stod der også tappernade… “indeholder oliven, purløg osv… det er lidt saltet… men ellers smager det fint på lyst brød Smiley, der blinker

 

Ellers ikke andet for denne gang! GOD WEEKEND! Smiley med åben mund

 

mark