Saturday, April 23, 2011

Langefredag

Haaaallløøj ! Idag er det lange fredag og jeg har fastet idag, fordi jeg er katolik, men sjovt nok har jeg slet ikke været sulten. Mere “lækker sulten”, men fornuften sejrer altid ^^
Tidligere idag tog jeg til sverige med min familie, og vi har bare hygget os og været ude for at handle I malmø’s “rosengård”. HAHAHA !!!
Lige nu prøver mine fætre at synge karaoke og rappe, men det lyder rigtig sjovt ! Hahah!!

Skulle med på midnats fisketur sammen med min far og mine onkler, men … Tja… Piger måtte alligevel ikke være med… Damn… Og jeg er omringet af små børn og mine … lidt for store fætre. Men heeey ! Sverige er sjovt og jeg er underlig!!

JAG VET !

Jeg tror, at jeg vil tage en tur I byen I morgen og hvis vejret er rigtig, jeg mener RIGTIG godt, så tager jeg med ud på stranden med min kusine Chausen og hendes venner. Vi får at se.

Damn… Jeg har lyst til en applepie.. JEG ELSKER SVERIGE .. Og nej Jeg er ikke fuld . Jeg er overtræt .’ og omringet af små børn.

Undskyld for dette “skod” indlæg, men det er hvad jeg lige kunne byde på I denne stund.

C’ya – lots of sweedish love ! - Emtie