Saturday, April 2, 2011

Oh It’s Friday !

Hej där !

Var til tandlægen idag (dvs. fravær for et helt modul). Sjovt nok var min tandlæge ret så humoristisk, men ellers var det bare mig og klinikassistenten der kunne se det sjove. Jeg har en smal mund, og tandlægen sagde, at jeg ville få problemer, fordi jeg er ung og kan finde på at putte hvad som helst I min mund … HAHAHAHAHAH !!!!
Klinikassistenen og jeg skraldgrinede !!
Mens de rodede rundt I min mund, blev jeg spurgt om det gjorde ondt nogen steder, men hvordan skulle jeg kunne svare, når der var 6 fingre I min mund inkl. en spytsuger ? det blev mere til “Haaaaahhahahahaaaaaaaaaaaaaa”-lyde ^^
Efter 1 time og 15 minutter var jeg endelig færdig, men jeg var lam fra næsen til hagen, men kun på højre side. Selv min tunge var lam ! HAHAHA !!!

Jeg tog tilbage til skolen, varmede min pasta, men den var ALT for varm … Så kunne ikke rigtig spise den, men så fandt jeg ud af at stadig kunne spise. Jeg skulle bare tygge I den lamme side af min mund, for jeg kunne intet mærke ^^.

Efter gik jeg ned I hallen og så fodbold. Skolen holdte sin årlige fodbold tunering, og min klasses hold, Mickey’s Team (Mickey er coachen) spilleder godt ^^.
Sjovt nok hed Baaby’s klasses hold “5-0 Vi griner stadig”… Why ? Tja … De spillede første kamp … scorede 5-0 … og nøjagtig det samme I deres anden kamp…. omg …. De lever da op til navnet …

Tog til Rosengård omkring 3 tiden for at se om der var noget specielt. Fik købt lidt, men ikke det helt store ^^. Cyklede hjem I regnvejr og kan stolt sige, at jeg har cyklet 43 km.

Night!