Sunday, April 17, 2011

Skrub ud !

Hahahah !’ okay titlen kan godt være misledende, men dette indlæg handler om 2 ting, jeg købte fra kvickly her idag ^^.
- Jeg har købt en scrub og en body butter fra Änglemark, og har lige prøvet dem af, og jeg er vilde med dem!!, måske også fordi jeg ikke har så meget at sammenligne med… At være allergiker begrænser ens valg og forbrug, men jeg er overlykkelig over at der bliver sat mere fokus på problemet I nyere tider. Da jeg fik det, fandtes eks. Neutral ikke… Der var ingen parfume frie og budget venlige husholdningsprodukter, så den første tid var især streng, men det bliver bedre og bedre ^^.

IMG_3004
Salt scrub’ben har et minus, fordi det er umådelig svært at få noget ud af den ! Ellers er konstensen blød og tyk. Den er “packed” og indeholder olie, så den efterlader huden blød, og heldigvis føles det ikke som om at gnide grov salt i ansigtet! Æh-bæh
Body Butter er jeg rigtig glad for, fordi den er fed uden at minde om en fedt crème. Den klister heldigvis ikke !. Jeg er stor forbuger af fedtcreme og jeg hader mest, når det føles som om at cremen “smelter” og klister på indesiden af mine bukser, fordi jeg altid skal “pakke” mig ind I det.
Det bedtse er at begge produkter er uden parfume. Smiley med åben mund