Friday, April 29, 2011

What a day.

//:Emtie

Halløj! – Har virkelig brug for at skrive på dansk idag! XD
Jeg har ikke lavet så meget idag. Dansede polka for sidste gang I idræt, og fik æren af at have Jonathan fra min klasse som partner… Det skal nævnes at han er 203 cm og jeg er 156, så hvis nogen kan forestille mig danse polka, kan jeg fortælle det ikke var et særlig kønt syn at se mig løbe rundt om min partner, men sjovt var det ! ^^
I fransk sad vi og så det royale bryllup live på youtube og jeg er vild med Kate’s kjole. Den er vidunderlig !
Idag blev oreo konkurrencen udtrukket, og nej jeg vandt desværre ikke. ØV! Det ville nu være lækkert at have muligheden for at sende ens forældre og søskende og hvis jeg vandt, ville jeg ikke tage med. De fortjener det –ikke mig. Skidt pyt.
Efter skole var der fredags bar… og tradition tro ( det er faktisk kun trejde gang) og på opfordring af mine klassekammerater, købte jeg lodder. Jeg købte for 9 kr = 9 lodder. Jeg vandt på 2 af dem… LOL! . Jeg vandt to potteplanter !!!
Tog en kort tur I byen og er hjemme nu med papir I næsen, da jeg lige har fået næseblod, men logger af nu og skal pakke, for jeg tager til KBH om et par timer.
FORRESTEN** – det er godt nok beværligt at cykle med et træ og en potteplante I en cykel kurv, når man har allergi ?

GOD WEEKEND !!
( til jer der skal til open by night – SNYD! JEG VIL OGSÅ!!!)

224019_10150166761008562_757193561_6731946_4921489_n
min præmnie ^^