Friday, May 6, 2011

distracted

Sorry '! – er alt jeg kan sige lige nu.
Jeg har ikke blogget så meget her på det sidste, dog uden god grund. Jeg har skam haft masser af tid, men jeg har valgt at fokusere på noget andet og beklager, at det ikke lige blev bloggen. Jeg er forvirret og føler mig splittet mellem en hel masse ting lige nu og mangler I den grad fokus. Maj-måned er en killer. Jeg hader faktisk maj… Det er den værste måned der findes.

Så her er 8 ting jeg hader ved maj.

1) Eksamer + AT
2) Stress – pga. eksamer… eller over unødvendig ting..
3) Man kan aldrig slappe af I maj måned.
4) Jeg spiser rigtig meget, hvis jeg har stress – især søde sager.
5) Jeg mangler altid noget ordentligt tøj, fordi det er både køligt og samtidig MEGA VARMT !
6) Jeg skal bruge  mørklægningsgardiner før, jeg kan sove.
7) Læseferie – vil meget hellere I skole, for jeg har jo ikke rigtig “ferie”, når jeg ikke kan tage til udlandet.
8) Jeg bliver ældre og ældre. JEG VIL IKKE VÆRE GAMMEL !.
I WANNA BE FOREVER YOUNG !

Har været sammen med en masse mennesker idag og nydt vejret. Det er dejligt med noget sol, men jeg er virkelig bange for at få pigmentpletter, så jeg undgår den også. Hahahh ! Har stor-shoppet I H&M – Jeg har en stor kærlighed for H&M – og fandt en hel masse. Jeg elsker farverigt tøj og især blomster ! Jeg er på jagt efter en blomsternederdel… men kan ikke rigtig finde nogen –.-

- Skal hen og se “a butterfly on a wheel”, som vises på tv lige nu, så jeg vil ønske jer alle en god weekend ^^