Saturday, May 21, 2011

no space for nothing

Emtie//:
Hey ! – ja!, det er noget tid siden og det beklager jeg … igen … XD
Lige nu er der en masse jeg skal nå, men alligevel har jeg læseferie så jeg burde have en masse tid tilovers. Hvilket minder mig om, at jeg virkelig bliver nød til at læse op til mine årsprøver. (sigh)
- Jeg skal have styr på mine papir og repetere hele årets pensum, så der er noget at tage fat på de næste par dage ^^.
Hvis nogen skulle undre sig over, hvorfor jeg blogger allerede klokken 6 om morgenen, er det fordi jeg stadigvæk er vant til at vågne tidlig. JA og selv på en lørdag Smiley, der blinker

Omkring   middagstid skal Baaby og jeg og en hel masse venner grille, så jeg er optaget hele dagen.

Forresten’. Jeg har ikke mulighed for at videoblogge I MAJ, medmindre jeg lige finder et kamera jeg kan låne. Min mor har lånt mit kamera ud allerede I starten af maj og jeg får det ikke tilbage før midten af juni… så den står på NO videoblog I en hel måned T___T.
Jeg havde ellers en masse at snakke om, men det må jeg såmænd gemme til en anden gang og så må I også nøjes med at alle mine billeder er af dårlig kvallitet. Dårlig mobilkvallitet. yeah,..  det sucks.

DAMN. Jeg skal huske at rydde op I mit skab. Jeg plejer ellers altid at udskyde det, men nu har jeg jo ferie, så jeg kan lige så godt få det overstået. Hvad kan jeg sige?:

My life is like my wardrobe –
a mess of memories that can collapse anytime. 19052011256

Se hvad jeg fandt!! HAHAHAH ! – en paryk og nogle blode ekstensions fra sidste år. XD