Wednesday, May 25, 2011

Oldies

23052011344 - sorry der mangler navne, men vi havde ikke nok bogstaver til at skrive dem alle… XD

Min fødselsdag I mandags var noget af en speciel dag. Jeg havde faktisk husarrest, fordi jeg kom lidt for sent hjem her I lørdags efter grillfesten(idiot – I know), men alligevel fik jeg lov til at tage ud sammen med Baaby som hentede mig omkring 14. Jeg stod faktisk op omkring 6 og gik en tur på 5 km, før min far ringede for at se om jeg var stukket af. hahah jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde.
  Jeg valgte så at tage mine små søskende med I centeret, for de trængte til at komme ud. Det var lidt dumt af mig, men jeg fortryder det ikke. Vi startede med at være 5 på Jensens, bagefter kom der to mere, og så kom min kusine fra Århus – Chi Vi, og derefter 2 mere ! dvs. vi var 10 på Jensens og det var rigtig hyggeligt, udover at de små virkelig var opmærksomhedskrævende :/

Bagefter tog vi på stranden I Kerteminde. Baaby og Chi Vi tog deværre hjem, men vi havde det dog alligevel sjovt med at løbe rundt på en strand og lege rundt på en legeplads for meget små børn (der var faktisk kun 2 børn, men Dennis sidder lige pt I kørestol, så julie klatrede rundt sammen med os andre … lidt for store “børn”). Jeg var total smadret og kom først hjem omkring halv 10’ og der lå 2 pakker på mit køkkenbord til mig, den ene var fra MTV Networks/Nickelodeon – den var til de små ^^

Den anden kasse var så til mig fra KRAFT FOOD Smiley med åben mund
- En kasse fyldt med oreo’s !!!! Hahahah ! nu har jeg noget jeg kan nyde her I læseferien ^^!,

Jeg har ellers videoblogget, men fordi min bærbar ikke har kortlæser ( jeg har en mega fed IBM… der faktisk ikke kan noget.. + den har ikke webcam), kan jeg ikke uploade det. øvøv. den må bare komme senere, når jeg finder ud af det her ^^. – Skal huske at sige tak til alle de søde mennesker der havde ønsket mig tillykke I løbet af dagen, og tillykke til Jenny som blev den første ! XD hahaha !23052011349

 

I skulle have set Juliet og Dennis, da de sang på Jensens.
Lad mig gøre det enkelt … de sang 3 forskellige fødselsdags sange inkl. den med instrumenterne og viftede med det flag værtinden havde givet til os ….

 

Forresten. Her er et billede af mit fødselsdagsoutfit. Jeg havde lyst til at være lidt maskulin, for det var længe siden jeg har haft skjorte og slips på.
Supplerede endda mine nye seler ^^

23052011342

Tirsdag:  dagen efter sad jeg I 2 timer henne ved åen og fik mit årlige fødselsdags ønske opfyldt. Jeg fik min kage. TAK!

2305201133323052011327

- kan man se på mig at jeg er 17 ? – jeg tror (og håber inderligt) at jeg stadigvæk er 15 og kan køre på børnebillet I bussen.
btw. Havde lige farvet mit hår dagen inden = allergi på min fødselsdag Trist smiley