Saturday, May 14, 2011

Running&kicking

//:Emtie – Screaming for once:
Heeeey !! Selvom det er weekend stod jeg op allerede 6 idag, og tog I byen omkring 11, for at bytte noget tøj. Min niece Catly er hjemme hos mig denne weekend, hvilket er heldigt, for ellers ville min lillesøster, Juliet’, kede sig ihjel.
Jeg tog hen til den katolske kirke omkring 13.30 for at hjælpe med at bage kage til søndagens kirkekaffe og det var umådelig hyggeligt. Jeg fik endda 2 stk. banankager og en muffin til mor og Dennis ^^.
14052011221
Bagefter tog jeg hen til banegården for at se Fast 5 med min kusine Dzu og hendes venner, og jeg kan sige, at jeg er forelsket. Jeg elsker simpelthen ALT omkring filmen og især køre-scenerne ! Men det undrede mig dog at Han lever i 5’eren, når han døde I 3’eren, men jeg kan lige så godt sige at jeg kun har set 3’eren. Derfor kender jeg ikke hisorien, men jeg har dog en fornemmelse af at serien er lidt star wars opbygget, på den måde at der er en pre-story. XD
Bagefter tog jeg hen på OUH, og besøgte min lillebror.
Dennis er væk indtil onsdag og mine små søskende savner hele tiden hinanden. Jeg forstår det godt, for jeg savner ham lige så meget. Jeg har købt en lille gave til ham, hver dag siden han tog afsted fredag morgen, så dvs. 2 indtil videre. Jeg var den allerførste der besøgte ham fredag, og det var hårdt for mig at se min ellers altid ustyrlige lillebror fastlåst til en seng. Pakket fuldkommen ind! Jeg har altid prøvet at lære ham at blive uafhængig, men det var vist nok forkert af mig. ‘Han var helt livløs, da jeg kom ind af døren. Intet smil, men han sagde dog hej.
Han gad ikke engang have sin yngligns kage … Han stirrede ud I luften I noget tid og det slog mig, at han lignede min farfar. Ældre mennesker har det med at stirre ud I luften og sjovt nok lignede min bette lillebror på 6 år en 80-årig.
Det er godt nok skræmmende. Hvor lidt jeg ved om min egen familie.

130520112051305201120413052011207
I dag besøgte jeg ham efter filmen dvs. omkring 22:00. Jeg gav ham kagerne .. Han kyssede mig på kinden inden jeg tog hjem .
- Jeg har vundet ham zhuzhu pets legetøj til en værdi af 460 dkk.
zhuzhu

I can even prove it ^^
zhu