Tuesday, October 19, 2010

Emtie luck . .. (sigh*)

Emtie overtager&skriver post om en sindsyg dag  ......
_____\\>blogger bare okay ? :D

 
Kender du ikke de dage, hvor man bare er uheldig?'^^
     Jeg kender dem skam alt for godt', for det er ikke sjældent at det sker'. Min dag idag har simpelthen været kaotisk' -.-
IknowIknowIknowIknowIknowIknow:  at det sådan virker overdramatisk, men det har altså været noget af et rod, og at min mor tror hun er skylden, er bare strengt. Hun blamer sig selv'. -.-
_____________Wanna' hear ?' Det er ikke nogen overraskelse anyway',




Sov sent i går, så jeg vågnede først op omkring kl. 11, fordi far ringede og bad mig om at komme nedenunder. Jeg skyndte mig bare ned, fordi der sikkert var morgenmad, men .... Jeg kom ned til synet af min mor, der sad noget sjovt på stolen ved spisebordet, mens hun konstant skreg'... Hendes knæ var gået af led, så jeg fandt en pose fra fryseren frem og tænkte på, om jeg trængte til en dag på hospitalet. En gratis køretur med ambulancen skader vel ikke?. hahahah'. (traditionen tro... det er sket de sidste 3 efterårsferier')
15 min efter er hun klar igen og spørger, om jeg ikke vil med ud og shoppe, hente noget mad hos Onkel og besøge bedstefar efter. Kunne jeg jo ligeså godt, nu hvor jeg har ferie ;) 
Så tog vi bilen og lige da vi er kørt hen af afkørslen ved Nyborg, og mor drejer til højre, kommer der grum lyd, som om noget knak !, Hun træder på speederen, men den kører ikke, selvom motoren er tændt'. Godt nok gled vi langsomt ned af en bakke(fremad), men vi kunne jo ikke holde i afkørslen, så bilen trillede bare... KUN 10 m fra min Onkel's grillbar, og så vælger bilen at gå i kaput... DAMN!'        Så mig og mor var stuck i grillbaren...
Fik en skål Pho for at hjælpe på humøret, men gik så ind i dørhåndtaget med maven, løb ud på toilettet og ja... kastede hele min frokost op -.-
Efter flere timer i grillbaren, kom vi endelig hjem, for så at få at vide, at en af min fars venner døde for kort tid siden. SKØNT! :/

I det mindste fik jeg nydt en god kop the, så nu er jeg bare lykkelig', for den minder mig om Tastea's berømte Peach Me Sweetea' +  Dennis og Julle savner mig,' gladere blir jeg ikke!  ;)

Det bedste er bare at jeg faktisk har været pisitiv hele dagen'. Utroligt ! & hvorfor ?
___ Fordi jeg hár oplevet det der var værre!XD

 
                                                            
                                                                                                                   Stakkels mor :(
//Emtie out//                                                            


Jeg HADER KLOVNE! og så ser man den her på vej til Lidl! -.-


                                                                                 ^^
                                  Btw. så har 7-eleven fået Starbucks på dåse, så det skal prøves ! ;)