Saturday, October 9, 2010

We might be.. in MALMÖ!

HEJ DÄR ! EMTIE blogger den her gang!, ussh'! det er endda förste indläg!
__ vi oprettede bloggen i starten af september,' sådan så vi kunne blogge om China'night out i Odense, men så glemte vi det helt !! så det her er offiecielt det förste indläg :b

Baaby & Emtie har valgt at tage til Malmö i weekenden', pga. familieforsamlig ved min fars familie i Sverige. Skoledagen var seriöst lang, men ellers har tanken om dejlige Sverige holdt humöret i gang! ;)
Turen i bilen kunne godt havde väret kortere, men hvad så.... VI ER I MALMÖ!, hhiiih !! :b
Mine käre fätre valgte så at bruge aftenen hjemme hos min fätter Bin/Don på at se danmarks.. ehhh... lidt noob kamp imod portugal, men hey ! De fik da i det mindste ét mål, så det var ikke helt tabt :D '
Efter kampen tog vi hjem til mine andre fättre, Kevin, Quan & nhat's hus for at overnatte'. Men huset er rigtig stort!.. og lidt koldt, men det ligger udenfor byen, og minder mig bare om at väre på landet i odense .. hheheh' :b
___Quaan ber' mig hele tiden om at sove,' ogs mest fordi jeg er overträt' og baaby er allerede sovet for längst... Jeg er helt pakket ind i töj', fordi jeg er ved at blive syg, så jeg ligner lidt a lá sushi rulle ! XD

Mhhh' Jeg tror jeg vil afslutte mit förste blogindläg med at sige godnatt til alle jer derude! og self. skal det også fejres med billede og videor af Baaby og mig der render rundt i BuildABear-shoppen i Rosengårdscenteret, lige efter elevrådsmöde, på et tidspunkt hvor jeg burde väre hjemme.. ehh-. hiih'  ;)

                                     btw. tjek vores profilbillede'! det er taget for en time siden ! :b