Thursday, October 21, 2010

Sale on Gosh products&TRON'Freebies


Emtie:

Heey !! Til jer der kan lide Gosh' har de et lille udsalg i Magasin i Odense, hvor du sparer mellem 50% - 70%. De sælger ud af de udgåede farver og varer + et af deres Foundations får et løft(den bliver økologisk),
så derfor skal hylderne tømmes og være klar til de nye varer.
Gosh er dansk, budgetvenligt og uden parfume og et af mine ynglings mærker ;)


Left to right:
Gosh - On Stage Cool Lip Jam no. 100, = 15kr
Gosh - soft'n shine lip Balm no. 35 Antique Gold =35 kr
Sally Hansen - Maximum Growth (købt i matas)= 50 kr
Gosh - Twin Eye Shadow TES03 = 30 kr
Alt sammen købt til udsalgspris.

 Jeg fik også købt et af Sally Hansen's neglelakker, der lover at dine negle bliver stærkere og længere. Godt nok lyder det som et mirakelprodukt til en neglebidder som mig, men sidst købte jeg Nail Growth Miricale fra samme mærke og de granterede, at mine negle ville vokse tydeligt på bare 5 dage (30% from your nail tip)... og for at være ærlig ... DET VIRKEDE !!! Jeg brugte det på en negl, som jeg målte til 1 cm (Jeg klippede den så den blev til 1 cm), altså min nailtip!, og efter 5 dage blev den 13 mm!! :O
___ men men men ... Det ALLERBEDSTE er at det er parfumefrit, så mine neglebånd ikke bliver ødelagt!, for jeg hader at have pæne negle og grimme neglebånd!!^^

  _________________________________________________________________________________



TRON LEGACY 3D


Forresten som jeg skrev tidligere, havde jeg været ude for at få fribilletter til filmen TRON 3D, men det er gratis for alle og enhver. Det er efter "først til mølle"-princip, så man skal bestille biletterne inde på www.kino.dk,: Max. 8 stk og afhente dem senest 3 dage efter man har bestilt dem. Det eneste du skal betale for er bestillingsgebyret på 5 kr ved afhentning. Men som det ikke var nok...
Filmen går kun i landet 3 Cinemaxx' biografer kl. 18.00, og fordi sæderne er unumrerede, skal man også komme i god tid bare for at få et sæde. Dvs. hvis du tager derind med dine venner, så er det ikke engang sikkert, at i så kommer til at sidde ved siden af hinanden eller bare i det mindste tæt på. Mhhh'....
Jeg tager min lillesøster Juliet og Baaby med og så får vi at se, hvordan det bliver' ;)

Klik her for traileren