Wednesday, October 20, 2010

We might be ~ Legende børn

>>
Emtie blockin'
Var til Harry Potter festival på rådhuspladsen med mine mindre søskende i dag og syntes, at det var sjovt at se alle de små børn løbe rundt som små hekse og troldmænd med deres tryllestave. Men fik et godt grin, for det var ikke tryllestave, de havde i hånden.... Det var SPISEPINDE... og endda dem fra min mosters butik!! Fik på et tidspunkt et chok, for lige pludselig kom Lord Voldermort og Dementores ud af bygningen på rådhuspladsen ! :o
Efter tog vi hen til Rosengård Centeret for de havde en legetøjsudstilling med Lego!!
Også skulle jeg også forbi Cinemaxx for at hente nogle fribilletter til den futuristiske Disneyfilm Tron 3D, som først får premiere om 2 måneder. Da jeg bestilte billetterne i går, stod der at jeg ikke havde bestilt nogen, så jeg gjorde det et par gange' og tænkte: "mhhh?, det snakker jeg bare med dem fra cinemaxx om", men da jeg kom hen for at afhente dem, fik jeg at vide, at jeg havde bestilt 10x8 billetter.... altså 80stk!!#@%!
alligevel... så sagde jeg bare ja tak til halvdelen', så nu har jeg 40... Hvem vil have ? :D

Efter Rosengård tog vi hen til OBC (Odense Banegårds Center), og hyggede os på biblioteket, spiste på McD og efter tog vi hjem, mens det regnede -.-

Kommer lige i tanke om at det er idag, der er LADY GAGA koncert i Herning... Gid jeg var med ! :(

___ I morgen tager Baaby til Århus, så jeg kommer til at savne hende de dage hun er væk'♥, men så har jeg en mini Lancôme mascara til hende, når hun kommer tilbage.'