Saturday, October 30, 2010

"T R O N - L E G A C Y" DAY!!


EMTIENISME:

TRON!



Var i biografen i går aftes for at se "Tron 3D" traileren med Far, mine søskende, Juliet, Dennis, og min kusine og fætter, Dinh og Danthy. Der var jo fribilletter på www.cinemaxx.dk, men vi var kommet derud for tidligt, og Dinh og Danthy var ikke kommet, så vi gik en tur i Rosengård centeret for at glo på skærme. Også mest fordi min far ikke var været der i 2 år ;)



I WANT IT ! <3




Vi fik den bedste række i salen! :D Traileren varede 23 min. og der var ingen reklame. Den bestod mest af forskellige sceneklip og sluttede med at vise den officielle trailer. Mhhh... det handlede om  ... kan ikke rigtig forklare...
Filmen handler om 27-årige Sam Flynn, som ikke har set sin far, Kevin Flynn som arbejder med spilleprogrammer, i mere end 20 år siden han forsvandt forsvandt. Farens ven/ Sam's værge kommer en dag forbi og fortæller, at han blev bippet, men at det ikke var tilfældigt fordi det var Kevin's nummer, som ikke har været brugt i dagen faren forsvandt. Sam får nøglen til en Arcade hall, som hans far arbejdede med og undersøger stedet. Han opdager så et hemmeligt rum bag en af "videogame boksene" og finder faderens kontor. Ved et uheld skyder han sig selv med en laser, som downloader ham til et computerprogram, som ligner en mørk, digital fremtidsverden med noget så gammelt som gladiatorkampe. Og så handler resten af filmen om at Kevin og Sam prøver at flygte fra spilleuniverset og det er så det...

For mig gav starten mening... men da de kom ind i "spillet"... lignede det et miks mellem Lego Bionicle, Ping Pong og Snake... Det gir' slet ikke mening.... Det var mest underteksterne der var filmet i 3D og vi var alle enige om at reklamehunden var filmet bedre i 3D. Alle folk i filmen skulle opføre sig som robotter,... men det stinker de til...Men jeg vil da stadig gerne se filmen', så nu venter jeg bare til december og så skal jeg se
TRON: LEGASY ;)
Det bedste var bare at det var gratis! XD


Inkl. så har jeg en ven som var lidt snu',.. han så traileren færdig og gik ind i en anden sal og så facebook filmen... Omg ... XD







Emtie // out ... btw... scroll helt ned for at se 2 skøre videoer af min søde/skøre lillebror ! XD <3
____ desværre er den ene blevet filmet sidelæns... + kvaliteten er dårlig pga. det er filmet med mobilen' XD

De nye LED 9 serie fra Samsung !! XD
 


<3



The Emtiefamily <3

blærerøve - vi havde 40 billetter men tog kun 20 med' XD