Thursday, December 2, 2010

2. dec

EMTIE//logger af og logger på ',.

Waaaaah !!!, Endelig færdig med min NV-opgave, så nu ser jeg også bare frem til eksamen, men inden da skal jeg også have styr på mine andre lektier'. yde før du kan nyde - sådan lyder det jo ;]

Er konstant på nettet lige nu, fordi jeg kigger på alle de ting jeg vil have at min kære kusine skal slæbe hjem for mig mens hun er i USA, men der er SÅ MEGET !!... Det mere dét, at jeg ikke lige har pengene stående på kontoen lige nu, så selvfølgelig sparer jeg op.. men det skal gå hurtigere :D,
Min mor har endda været så sød, at betale de julegaver jeg skal have købt :D

Forresten skulle det blive snestorm i DK i nat, men jeg ved ikke ... jeg er bare glad for at jeg ikke bor på lolland :D

Nåårrh ja . Husk at spille med på DR's Pakkeleg 2010. Den er årlig, og den holder virkelig en kørende i decembermåned, hvis man er en dødbidder som mig ^^,

Baaby er desværre blevet syg, så jeg tager hjem til hende i morgen og ser, om jeg ikke kan få hende muntret op.
Hun havde gemt en æske Toms - Åkander  i mit skab, med en seddel, hvor der stod glædelig 2. december... men det nu sådan set hende jeg skal sige tillykke til ;)' tja 10 måneder er meget !
Glæder mig til at se hende, og så tror jeg, at jeg vil lave en "mint chocolate milkshake" til hende!




Fortsat god aften ;)