Thursday, December 9, 2010

Apple - gaytest

Emtie//: 


GENIALT !!

 Her den anden dag stenede jeg for meget i dansk og så sad jeg ved siden af Alexander/G, så vi stenede en masse video'er på hans macbook pr. Men så kom jeg i tanke om, at jeg engang fandt nogle billeder via facebook, hvor der stod at Mac' brugere var "gay".. men kunne ikke finde det helt rigtige, så jeg viste ham bare det dårlige. :(



 Det var også kun ment for sjov og det viste han godt, men alligevel skulle han give mig payback'... Så han lavede sin egen version, da han så hvilket mærke jeg havde.. Og jeg failed fuldkommen, da jeg så det -.-



 

Hahahhaha ! Han havde også selv lavet den!!! XD
, men hvordan skal man kunne tage en dreng seriøst, når han har en blå Katy Perry paryk på sit profilbillede på facebook ? XD hahhahaha !!!! G'aty Perry ! XD

og ham på det næste billede er lige så skør ;)