Wednesday, December 8, 2010

Can I have a surfplatta?

Emtie// Okayokay.. jeg har været ret så doven ... EJ' det er fordi at jeg i den kommende periode får lidt travlt med mine studier, fordi jeg skal snart op til en test'.
Julen er nær, og den er kommet hurtigt, men jeg er ikke i det helt rigtige julehumør endnu... måske fordi vi har fået sne alt for tidligt, så derfor føler jeg, at vi er i Januar måned, hvor højtiden er vel og mærket overstået...

Baaby gav mig adventsgave her i går!!! Hun havde købt et vin glas og fyldt det op med grønne sugerør og kandisstænger og hjerteformet chokolade, som hun havde gemt i det skab, vi fælles deler på vores gymnasium. Hun havde skrevet en besked om at hun prøvede at være kreativ, og det var mega godt fundet på!! og så hængte hun en pose på skabslågen, sådan så  jeg kunne få det hele sikkert med hjem. EEjj' hun er så sød' og betænksom.
Mhhhhh, hun gjorde lige min ellers lange skoledag meget bedre og da jeg kom hjem, løb jeg frivlligt en halv time' <3 .. Jeg post'er hurtigst muligt et billede af gaven !!


  Men her den anden dag deltog jeg i en konkurrence, hvor jeg skulle skrive et er digt der rimede på "surfplatta". Det er en svensk konkurrence én af mine favorit blogger har lavet i samarbejde med et elektronik-firma. Hvis man er heldig, vinder man en Ipad, så nu gør jeg mit forsøg, men som jeg vil dele, så nu håber jeg I kan li det! :D





As time goes by from day to year,
One thing is surely true, my dear;
Though seasons come and seasons go,
I smile when I see you through the window.

Not to touch you can be a pain,
But when I hold you, I can't complain.
Despite the things that we will go through,
I know I'll never stop loving you.

Your smooth surface turns life to play,
As I blog about you from day to day.
So I wrote this poem, and I hope it’s f i n e,
Hoping to get you and you’ll always be mine."



I really want you, my own suftplatta
If I don’t win  I have to ask my ma ma
Cause you’re the finest, a masterpiece by Mac
But if I tell her the price, she would get a Heartattack.




///;Emtienism out