Saturday, December 25, 2010

♥ HAPPY CHRISTMAS .

HAPPY CHRISTMAS TO EVERYONE !

..Okaay okaay , I know I know..
Det er længe siden jeg har lavet et indlæg, og jeg lover heller ikke det vil blive bedre.. But I'll try !
Fordii det er christmas vil jeg ønske jer alle en rigtig happy Christmas with a lot of love .
altså.. Min juleaften den har været stille og roligt , jeg sad og så de små få gaver og narrhw hvor er de nuttede .
Gosh .. to be seriously, Baaby didn't do so much ! hahaha . Også fordi det meste af our big family var gone rundt omkring . Selv Emtie var taget afsted til hendes lovely family i COPENHAGEN (L)
aand taaack for present Emtiie ! loove it . [Diin present tager vi to ud og ordner, riight riight ? ] .. siiger dig jo Baaby er iik' kreaaaaaativ #__-

Soo .. det var nok det , stille og rolig jul for miig . hehe .. WHAAT ?  I synes måske jeg skriver for lidt, og iik ' gider at gå i detaljer med noget.. men altså , ohrr.. der var seriøst iik' so much  =))

..narhw' what to do ?  You guys can get piictures , okaay ? O__O hehe.. [Baaby løber skrigende ud]..







 __Lové Baaby nè♥♥