Saturday, December 25, 2010

Merry Christmas !

Woooow

Heejsa !' Juleaften er officielt overstået, men under mit kraveben og lidt til venstre, der danser mit hjerte stadig'. Jul 2010... tja som jeg allerede har skrevet... ville være et kaos... og det blev det :D
Vi fejrede jul hos min farmor og farfar, og det sluttede ret så hurtigt. Jeg tog allerede hjem kl 21. Trist, men det var fordi de små skulle sove, og der ville ikke være andre muligheder for transport, hvis jeg ville blive der lidt længere.
Jeg havde en uforglemmelig dejlig og kort aften... Aldrig skulle jeg hav troet at juleaften faktisk kunne slutte så hurtigt... Jeg har siddet og set en enkelt julefilm og hørt en julesang idag. den med MC Einer og det minder mig om at jeg for en gangs skyld ... ikke skal bytte nogle af mine gaver . Jeg er utrolig glad for dem og jeg havde ikke engang forventet at få nogle, for jeg anser mig selv som "for gammel". Jeg kan bedst lide at give, bare ikke hvis modtagerne kræver mere end jeg kan tilbyde.  Jul er altså ikke materialistisk ! Den skal fejres i den rette ånd og med dem du holder af!, det handler ikke om maden eller gaverne, men om det vi gør for hinanden, de følelser vi har skubbet til side, men som skal frem her i højtiden
.
Godt nok havde vi sne siden slutningen af oktober og vi fik en hvid jul i år.. Men stemningen har været helt anderledes.Jeg har slet ikke talt ned til jul.. den kom bare og prikkede mig på skulderen og sagde, at nu var tiden inde.. Jeg blev taget med paraderne nede.' slet ikke klar... om der så var 5 måneder til, ville jeg stadig ikke være klar. Men nu hvor den er ovre, glæder jeg mig til den igen. Jeg glæder mig til at se min familie, dem jeg har kær, og dem jeg slet ikke har følelser for. Jul er nemlig bare et mirakel .. den kan få alle til glemme de tårer, forhindringer og nederlag vi har haft i årets løb..
For når vi når til nytår, ser vi os en sidste gang bag ryggen, tænker tilbage på de oplevelser året 2010 har bragt med sig og springer ud over kløften og ind i 2011.'


Glædelig jul. pas på jer selv og dem i holder af.  Husk meningen med jul. Vi fejrer vores tro i fællesskab og fejrer at vi har hinanden  ___ xoxo Emiby <3