Monday, December 13, 2010

Nytårsfortsæt

EMTIE//:  Heeeeeej Där!!, Det er for alvor ved at være jul nu ! 3. adventsdag i måneden! OMG ! Og jeg mangler gaver til alle og enhver !"#¤%
 AF%E/¤%/¤%/#&"&#"/%#/#%/"¤/()=/&%¤#


Nååå men .... Tidspresset skal ikke slå mit humør ud .... eller derimod min kommende NV- Eksamen på torsdag... SOMEBODY !! BEGRAV MIG!"#¤%
Ejj' Jeg elsker skole og kan slet ikke blive træt af det. + jeg er blevet bedre til at tage mig sammen og bruge min tid fornuftigt, men jeg er stadig dårlig til at sove om natten -.-, og det skal jeg have rettet !!

Well... Er der nogen der er begyndt med nytårsforsætterne ?, Jeg er !, man kan aldrig starte for tidligt, og jo tidligere man starter, jo mere sikker er man på at få det vigtigste på listen.
Jeg vil gerne være alkoholfri, men det ved jeg godt, at jeg ikke kan, så derfor skal jeg bare have nedsat mit forbrug væsentligt. Jeg skal sove ud om natten. Holde mine aftaler... og i den grad få købt mig en kalender!!! Gøre mit bedste i skolen uden at give op. Bruge mindre penge på mig selv og i stedet på at glæde andre mennesker. Undgå parfume og andre ting som giver mig pigmentpletter. Være mere sammen med mine søskende. Undgå at forsømme mine pligter også de huslige.  Spise flere gulerødder og motionere mere. MINDRE EGO!!!! ---- og give mine forældre rynkekrem for et par årtier, for det er mig der giver dem rynkerne, så noget suplerende må da følge med...

Okaaaaay, min liste er lang og ret så ligegyldig, men generelt kan jeg sætte det ned under én overskrift: NO PROPS! dvs. Jeg vil gerne have det kommende år uden problemer!,
Så ...
Hvad kræves der nu engang fra min side?... Tja... Jeg skal bare opføre mig ordentligt, ... Lyder enkelt, men for mig er det det sværeste, jeg kan forestille mig, da jeg ikke kan huske, om jeg nogensinde har været et problemfrit barn eller ej..
Jeg fandt endda et citat fra en af mine ynglings TV-serier Meteor Garden, som kan give en kort definition af det lille monster jeg nu er. DS:

"I never meant to get into troubles, but i've never came out of them"